Betalen met iDEAL
Als u er voor kiest om te betalen via iDEAL wordt u vanaf onze site automatisch doorverwezen naar de site van iDEAL waar u kunt inloggen bij uw eigen bank. Nadat u uw bank opdracht heeft gegeven om het bedrag over te maken nemen wij uw bestelling per direct in behandeling. Zie www.ideal.nl voor meer informatie.

Betalen met PayPal
PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in online winkels kunt betalen. Zie www.paypal.com voor meer informatie.

CreditCards via PayPal
U kunt ook met creditcard betalen, dit gebeurd in samenwerking met paypal.
Zie www.paypal.com voor meer informatie.

Overschrijving

U kunt ook een overschrijving doen per Bank. Wij verzenden dan uw bestelling zodra de betaling is verwerkt. Hierdoor kan de levering langer duren dan onze overige betaalmethodes.

U mag dan de betaling overschrijven naar:

IBAN               : NL90INGB0005297025

BIC Code       : INGBNL2A
t.n.v.              : Trainingshalsband.nl

Te                  : Oud-beijerland

Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer wij een betaling hebben verwerkt. Deze betaalwijze kan dus enige vertraging oplopen.

 

Achteraf betalen

AfterPay voert voor Trainingshalsband.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Trainingshalsband.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,-.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Let op! Bij een bestelling met Afterpay gaat u een officiele koopovereenkomst aan! Wanneer deze geannuleerd of geweigerd wordt, nadat deze al door ons verzonden is, zijn wij genoodzaakt hiervoor € 6,95 verzendkosten in rekening te brengen.

 

Verzending

Verzendingen vinden plaats via GLS. Om deze reden is verzending naar een postbus niet mogelijk. Indien u voor 17.00 uur op werkdagen een voorraad artikel heeft besteld en betaald per IDEAL of paypal, kunt u deze de volgende werkdag in huis verwachten. Indien dit niet het geval is, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice op info@trainingshalsband.nl Wij ondernemen dan direct actie voor u. Trainingshalsband.nl levert GRATIS op alle adressen binnen Nederland en België. 

 

Retourneren

Trainingshalsband.nl hanteert een zeer soepel retourbeleid. We vinden het immers belangrijk dat u een product in huis heeft waar u tevreden over bent. Wenst u een product te retourneren dan kan dat binnen uiterlijk 30 dagen, neemt u dan contact op met info@trainingshalsband.nl. U krijgt van onze medewerkers dan binnen 24 uur een retour formulier toegezonden waarop u uw gegevens kunt invullen. Wij verwachten het artikel dan wel in een staat retour zoals u deze ook van ons heeft ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij uw retourzending snel en correct kunnen verwerken. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

 

Herroeping:

Een artikel retourneren kan ook middels het modelformulier voor herroeping. Deze kunt u hier downloaden.

 

Klachten:

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 48 uur een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

1. Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.

2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per brief t.a.v. L.R. Hagen. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden. Wanneer u een klacht per brief kenbaar maakt ontvangt u binnen uiterlijk 5 werkdagen reactie.

3. Trainingshalsband.nl is lid van het Q-shops keurmerk. Deze organisatie beschermd de belangen van consumenten, en kan voor u de klacht deponeren bij een onafhankelijke geschillencommissie. Zie ook www.qshops.org